Societat

Promoció digital de la gastronomia garrotxina

La posada en marxa de la Plataforma Gastronòmica de la Garrotxa per fomentar la promoció i compra del producte local de qualitat i la gastronomia, i d’un projecte de capacitació digital són dos dels actius més rellevants del pla de reactivació econòmica i l’ocupació creat per fer front a les afectacions econòmiques de la Covid-19. El coordina la nova oficina de reactivació econòmica, que el proper octubre iniciarà l’atenció al públic des de la seu de DinàmiG. La plataforma pretén aplegar en un espai únic l’oferta de la restauració, els establiments i els productors agroalimentaris i les seves especialitats i els productes agroalimentaris de proximitat. El Garrotxa Digital Talent, que té per objectiu captar nous professionals per al sector TIC i superar la bretxa entre l’oferta i demanda de professionals, és la concreció de l’altre actiu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El toc de queda entrarà en vigor a Catalunya aquest diumenge i s’aplicarà de les deu de la nit a les sis del matí

Barcelona

El govern espanyol aprova l’estat d’alarma i proposa que duri sis mesos

El Consell de Ministres es reuneix per aprovar l’estat d’alarma

Barcelona

El risc de rebrot puja als 788 punts i l’Rt se situa en l’1,53

Barcelona

El govern obre la porta a un nou confinament domiciliari

barcelona
Medi Ambient

Ampolles que guanyen vida

barcelona

Injusta criminalització

Barcelona
Societat

En Pepe torna a port

Castellfollit de la Roca

BBVA Asset Management dona més de 145.000 euros a quatre ONG amb seu a Catalunya