Administracions

Els treballadors del 112 reclamen la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències

Els empleats lamenten que la Generalitat decreti el 100% de serveis mínims en la jornada de vaga

Els treballadors del 112 han reclamat aquest dimecres la internalització del servei d’atenció telefònica d’emergències durant la jornada de vaga que han convocat. Una vaga que a la pràctica no han pogut fer efectiva, després que la Generalitat decretés uns serveis mínims del 100%, situació que han lamentat.

La plantilla s’ha concentrat al matí a les instal·lacions de la Zona Franca de Barcelona i a la tarda ho ha fet a les portes de l’edifici del 112 de Reus.

Sota el lema “salvar vides no és un negoci” han denunciat que el 90% de la plantilla té una jornada reduïda i que les diferents empreses que al llarg dels anys han prestat el servei sempre han buscat obtenir beneficis en detriment dels seus drets i de la qualitat de l’atenció.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El Club Nàutic es desvincula de l’ampliació de la marina Port d’Aro

CASTELL - PLATJA d’aro

Nou equip de reforç per a la neteja viària a Olot

Olot

Un canal per a nedadors a Palamós

palamós

Unes bigues de la plaça de Catalunya, en observació

GIRONA

El PSC de Girona reitera la inacció de l’equip de govern

girona
El temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Xàfecs localment forts

barcelona

Una regidora d’ERC de Palafrugell infringeix el toc de queda

palafruell

Ajornen un dia l’inici de la vaga de la neteja de Figueres

FIGUERES

Milloren la coberta del Teatre El Jardí de Figueres

FIGUERES