Opinió

Impotència

M’agradaria explicar la meva mala experiència amb Ryanair el dissabte 20 de novembre passat. Amb la meva família ens disposàvem a viatjar a Berlín. A les 4 del matí arribàvem a Barcelona, vam aparcar el cotxe, vam passar el control de seguretat, amb les targetes d’embarcament que teníem al mòbil, i vam menjar alguna cosa a l’interior, on hi ha totes les botigues. A les 6 en punt ens disposàvem a pujar a l’avió amb les mateixes targetes d’embarcament que teníem al mòbil i ens van fer passar el primer control de seguretat, i llavors les targetes no van ser vàlides per a l’escàner de Ryanair. Les hostesses de vol ens van dir que no teníem fet el check-in i que el vol ja el teníem perdut, sense gens ni mica d’intenció de voler-nos ajudar. Ens van dir que anéssim al mostrador de Ryanair, fora de l’àrea d’embarcament de l’aeroport, és a dir fora del duty free, on només pots entrar si tens una targeta d’embarcament. Un cop allà, l’única solució que ens van donar era pagar 100 euros més per bitllet/persona per sortir en el proper avió amb destí a Berlín, que era el dilluns 22 de novembre, quan el nostre vol de tornada era el dimarts 23 de novembre a les 10:25. Al cap d’unes hores vam enviar un correu de reclamació a Ryanair per explicar-los el que havia passat i la seva resposta va ser que ells tenien raó. Com passes el primer control de seguretat si no tens les targetes d’embarcament tal com diuen ells? Jo era a la porta d’embarcament, estava parlant amb les hostesses de vol de dins, i no ens varen voler ajudar.

Fontcoberta (Pla de l’Estany)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.