Societat

Tràmits assistits a l’oficina d’atenció de la Generalitat

L’oficina d’atenció ciutadana (OAC) de Girona de la seu de la delegació del govern de la Generalitat a Girona ha posat en marxa un nou espai d’autoserveis assistits. La nova àrea d’autoserveis disposa de cinc ordinadors, d’impressora i d’escàner i s’incorpora l’assistència d’una persona que acompanya els ciutadans en els diferents procediments. El primer espai d’autoservei va entrar en funcionament el 2010, moment en què es va obrir l’OAC, i atès el seu bon ús se n’ha pogut obrir un de nou que té com a principal novetat l’ajuda d’un assistent. L’objectiu d’aquest nou model d’atenció presencial és ensenyar a fer els tràmits que es fan a la Generalitat per apoderar els ciutadans i perquè s’assoleixi una major autonomia digital. D’aquesta manera, més endavant es podran fer els tràmits des de casa sense problemes. Els ciutadans podràan informar-se, fer tràmits, participar, rebre avisos i comunicacions de la Generalitat i gestionar hores prèvies. L’oficina d’atenció al ciutadà de Girona ha realitzat 1.600.000 tràmits des que es va obrir. En la darrera enquesta que es va dur a terme, els usuaris van valorar els serveis amb un 9,04.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.