Opinió

L’APUNT

Canvis de consum audiovisual

Ja no l’encertem gaire quan diem “vaig passar la nit veient la tele”. Haurem d’adaptar la verbalització del fet de mirar una pantalla que, com els esquimals amb la neu, ja podria tenir moltes diferents definicions. Parlem de veure televisió, però estem mirant una tauleta o el mòbil, o veient una pel·lícula a la carta, amb les actuals plataformes. També mirem les notícies per les app de les ràdios que ens ofereixen imatges. De fet, la televisió, com el concepte que fins fa poc enteníem, ha deixat d’existir. I les dades diuen que el consum televisiu tradicional ha baixat el 2019 als nivells del 2007. Això fa albirar per als incertament feliços anys vint un canvi que ja no serà només tecnològic, sinó d’hàbits de consum audiovisual.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.