Opinió

L’APUNT

Transparència i confiança

La mort d’un familiar és sempre dolorosa. Quan aquesta té lloc en la fredor d’un servei d’urgències i es té la sensació que les coses no s’han fet bé la devastació ha de ser molt gran. La família de la dona que va morir a Palamós el 15 de novembre al servei d’urgències després de set hores en espera diu que portarà el tema als jutjats. Per tant, serà un jutge qui resoldrà si es va fer alguna cosa malament. Ahir, però, els responsables del servei d’urgències van tenir la valentia de sortir públicament a dir que hauria calgut una reavaluació. Ara revisaran els protocols per a situacions excepcionals, com va ser-ho la del dia 15. És absolutament necessari que aquests casos s’abordin amb transparència per, a la fi, no perdre la confiança.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.