Opinió

Pel transport públic que Girona es mereix

Fa unes setmanes, vaig enviar una queixa a l’Ajuntament de Girona, informant de l’estat de les línies d’autobusos de la ciutat. Expressava el meu descontent argumentant que, a les hores puntes, els combois no podien satisfer la demanda de passatgers deixant usuaris a la parada, ja que l’autobús anava completament ple. També hi constava que una part de la flota ja està antiquada. Dit això, al cap d’uns dies vaig rebre la resposta que cito textualment a continuació:

“Bon dia,

La línia 11 fa el recorregut amb 4 autobusos. Dos d’ells són microbusos (perquè fan el recorregut pel Barri Vell) i de seguida queden plens.

En aquella hora, al campus Montilivi, hi comencen milers d’estudiants i treballadors i no és possible que tothom utilitzi el transport públic.

Si no tens problemes de mobilitat, et recomanem realitzar aquest trajecte en bicicleta, possiblement aniràs més de pressa i faràs exercici.

Sentim no poder-te ajudar.

Àrea de Mobilitat”

L’endemà de l’escrit, varen posar un autobús de reforç. Fins aquí es podria dir que bé. Però no és tot. Un altre dia, a la parada de l’L11, s’estava esperant, per agafar el bus, una persona amb discapacitat visual. L’usuari, en entrar al vehicle, va demanar al conductor si el podria avisar quan arribés a la seva parada. La resposta del conductor va ser completament inapropiada, tot dient: “Si me’n recordo ja t’ho diré.” Trobo que és una falta de respecte i d’educació per part del treballador. Espero, de veritat, que aquest tema se solucioni de la forma més apropiada i beneficiosa per als usuaris.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.