La Borsa
Més valors
Economia

Joan Vidal

Director de l’àrea Ribas Àlvarez Advocats

“Sumem innovació a l’experiència adquirida”

La incorporació de l’advocat Joan Vidal al consell d’administració de Ribas Àlvarez Assessors i Consultors consolida l’aposta per millorar l’atenció especialitzada al client que caracteritza l’empresa

Què aporta la seva incorporació al consell d’administració?
És un pas més cap a la visibilitat de l’àrea d’advocats dins de l’assessoria, com una de les bases essencials en l’atenció al client. És una àrea que hem anat perfilant en els darrers anys i que ara té una entitat pròpia. La secció jurídica comptava amb una trajectòria de prop de 40 anys. El 2014 es va iniciar una transició per convertir-la en un despatx d’advocats especialitzat en els diferents àmbits jurídics de l’empresa.
I ara aquesta àrea ocupa una planta sencera?
Sí, l’any 2016 aquesta evolució es va certificar amb la creació d’una planta totalment destinada al despatx d’advocats. Així, el client de l’assessoria compta amb nosaltres, mentre que altres possibles clients externs també poden descobrir els nostres serveis. Volem ser un despatx de referència en dret empresarial optant per l’especialització i, en aquest sentit, ens estem formant constantment. Creiem que, a l’experiència adquirida tots aquests anys nosaltres hi podem sumar la innovació que demanen els temps actuals, i més en aquests darrers mesos amb la pandèmia.
Què és el que més els demanen els clients en aquesta crisi de la Covid-19?
El que més preocupa és la situació de les empreses que, des dels primers minuts de l’estat d’alarma i durant tota la pandèmia, han quedat afectades per les restriccions i pels tancaments. Les empreses estan patint. S’han desencadenat processos concursals en els quals estem intervenint mitjançant negociació, pactant ajornaments, annexos de contractes de lloguer, ERTO...
Tots els sectors amb què treballen han quedat afectats per la crisi?
Afortunadament, hi ha societats i negocis que funcionen i funcionen bé com l’activitat industrial, que va seguint, o el sector carni. Les empreses més afectades són sobretot les del sector serveis, que, degut al confinament i als temps de tancament han patit molt per poder sobreviure financerament.
Com s’han adaptat a la nova realitat?
En els primers moments vam fer pràcticament de gabinet de premsa, transmetent als clients l’enorme quantitat d’informació pública del govern si es podia obrir, si calia autorització... Ara ja estem adaptats a les noves tecnologies.
Mantenen, però, l’atenció presencial?
Sí, i tant. La nostra feina es fonamenta en la confiança personal i, si el client vol consultar-nos personalment, ho pot fer.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La facturació de les empreses cau un 35,2%

Barcelona

Empresa injecta ajuts per un valor rècord de més de 200 milions d’euros en subvencions per la Covid-19

Tarragona

Tradeinn arriba a la fita de 20 milions de comandes

celrà

Els hotelers demanen molta més flexibilitat

vall-llobrega

El món local impulsa el comerç amb la tecnologia

OLOT / BANYOLES / PALAMÓS

Pimec insta a destinar fons de la UE per a pimes

Barcelona
Economia

El Sabadell ocuparia la vicepresidència del nou banc

Les dones són majoria als equips directius de les fundacions

barcelona

Empresaris turístics de la Costa Brava demanen que les reserves a restaurants permetin moure’s el cap de setmana

Vall-llobrega