La Borsa
Més valors
Economia

Un aparador de l’Empordà a Barcelona

Secrets de l’Empordà vol ser un nou espai per promoure el territori

Secrets de l’Empordà, un espai polivalent per vendre i promoure productes i serveis “100% Empordà”, obrirà les portes aquest mes de juliol a Barcelona. L’impulsor de la iniciativa és Lluismi Martínez, un empordanès que es mou en el món de la comunicació entre la capital i Figueres, que va ser president de l’associació Entramuntanats, i en els últims anys es va dedicar a la promoció d’Empordà Turisme.

El local, d’uns 85 m² (carrer Bruc, 126), s’ha concebut amb tres àrees: a l’apartat “Rebost” es podran adquirir els productes que donen la fama gastronòmica a l’Empordà –vins, olis, recuits, foie, formatges, etc.–. A l’espai “Experiències” es facilitarà informació (documentació, preus, etc.) d’activitats culturals o lúdiques que es poden fer a l’Empordà a partir del material que els facilitaran els socis adherits (ajuntaments, entitats o empreses), que pagaran una quota de 30 euros al mes. Finalment, l’“Espai Empordà” es posarà a disposició per fer-hi presentacions de productes o serveis: des d’una activitat de caiac, un gremi professional, o un producte artesanal o cultural que es vol donar a conèixer a Barcelona. 

Els socis de Lluismi Martínez en aquesta iniciativa són Xesca Rocamora, que s’encarregarà més especialment de l’aspecte gastronòmic, i l’empresari Pere Cantenys, per la part inversora. “Cal ser una mica tocat per la tramuntana per engegar un projecte en aquest context de pandèmia, però és el que hi ha”, diu Lluismi Martínez, que confia que Secrets de l’Empordà pugui obrir les portes a mitjans de mes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Els virus castiguen la pitjor verema del segle

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

Els EUA mantenen els aranzels al vi i l’oli europeus

WASHINGTON

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

Banyoles

Increment del 30% de les consultes al web de Turisme Olot

Olot

Contractació a Olot de 9 persones a l’atur

Olot
economia

La crisi de la Covid-19 es deixa sentir en l’IPC, que cau al -0,8%

L’IPC a Catalunya cau dues dècimes el juliol i se situa en el -0,8%

Barcelona

El Regne Unit cau en la pitjor recessió en una dècada per culpa de la pandèmia

Londres

Els EUA decideixen nous aranzels a productes europeus

Washington