Cultura

La febre per sortir al carrer a fer cerveses, parodiada en un còmic

La cervesa ha estat la beguda emblemàtica del confinament pel seu valor simbòlic que evoca festa, relax, companyia i amics, a banda de la seva graduació alcohòlica. Mitjans de comunicació han simbolitzat el pas de fase amb imatges de terrasses amb gent consumint cerveses. I una de les preocupacions en temps de fase zero ha estat per a molta gent que les llaunes no s’acabessin. Això és el que li passa al protagonista d’El Murciélago sale a por birras un còmic en clau d’humor d’Álvaro Ortiz (Saragossa, 1983) creat i publicat a internet durant el confinament i publicat ara en edició de paper dins del segell ¡Caramba! de l’editorial basca Astiberri

El to de paròdia envaeix tota la història, des de la trama fins al protagonista, una mena de Batman d’anar per casa que surt de nit però no per salvar de la pandèmia la ciutadania, sinó per trobar unes cerveses, una missió que li serà molt difícil de solucionar amb èxit. Picarà a totes les portes, però de birres, res de res, només incidències negatives que el portaran a lluitar amb un Superman, també de fireta.

L’edició incorpora de regal un sotagot per a la cervesa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Surt a la venda ‘El Menhir d’Or’, un nou àlbum il·lustrat d’Astèrix inèdit fins ara

Barcelona

Últim i brillant Candel

L’obra pòstuma de Carme Miquel, a Bromera

barcelona
NÚRIA GÜELL
ARTISTA

“Tot l’art és polític”

barcelona

Reformen el Tresor de la Catedral per potenciar el Tapís

Girona

L’Ajuntament de Reus suspèn el Trapezi

REUS
Avinença editorial

Avinença editorial

Barcelona

El COAC rep plànols i croquis de Pericas i Manuel Martín

Girona
Crítica
teatre

Retorn de Cunillé i La Ruta 40 a pauses i ànimes