Cultura

L’APUNT

Referents que no caduquen

El surrealisme sembla un corrent que estigui aliat amb una mena d’eterna joventut. Perquè si Salvador Dalí encara avui emociona i sorprèn amb una pintura fantasiosa, l’univers oníric de Boris Vian també captiva. La posada en escena que es pot veure a l’Espai Lliure apel·la a l’amor, quan es té la mort a prop. Té un posat més existencialista però no deixa de regnar el somni adolescent (que tota persona adulta porta dins). Al costat Steven Berkoff fa una anàlisi cínica de l’amor adult i burgès a Decadència al Teatre Akadèmia. Berkoff ensenya un amor buit, aparentment culte i pedant, però que no sap aferrar-se als motius essencials de la vida. Per a Berkoff, tot patina i res és veritable. Per a Vian, l’amor és l’escuma de la vida, sempre vibra.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

‘Malnazidos’, un film de zombis en el marc de la Guerra Civil, inaugurarà la 53a edició del Festival de Sitges

Barcelona

Superar la Covid

barcelona

Carme Portaceli, la capitana

BARCELONA

Urbanisme valida el pla especial de Sant Pere de Rodes

EL PORT DE LA SELVA
FIGUERES

El mural de Wäwä

Un tast de....
‘La dama de l’orgue’, d'Albert Torrens

D’alumna a professora

Crítica
música

Gran senyora

COVID-19

Nou crit d’alerta de l’Acadèmia de la Música

Mor Nuri Yglesias, esposa de Miquel Mascort i fundadora d’El Claustre

girona